Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cynthia - WaarBenJij.nu Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cynthia - WaarBenJij.nu

Koh Samui

Door: cynthia65

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

10 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal.....

Na een paar dagen in de zeer mooie jngle van khao sok ben ik gisteren aangekomen op koh samui. De jngle was echt prachtig, ikben me zelf 1x helemaal kapot geschrokken s' morgens vroeg toen ik 2 ruziemakende gibbons op mijn dakhad, dan lig jeecht stijf in je bed. Ik ben daar wezen kanovaren, wat prachtig was, en een dagtocht naar het meer vanChaweng gemaakt, wat ook zeer aan te bevelen is, van die drijvede hutjes op het water.

Nu dan op samui aangekomen, samen met Robert en Daniel, 2 polen die ik op de boot naar samui opgepikt heb, we hebben samen de taxi naar lamai genomen en zitten nu in het zelfde complex. Gisteravond hebben we tot laat op het strand zitten bomen.

Maandag vertrekken we (ze gaan waarschijnlijk mee, ook duiken) naar koh tao

Groetjes en een dikke kus van mij voor iedereen en groetjes aan iedereen op retouche.....

  • 10 Maart 2012 - 08:50

    Joep:

    ben je me vergeten....snif

  • 10 Maart 2012 - 12:02

    Yolie:

    Hoi Cynthia,

    Klinkt erg goed tot nu toe. Hier is het vrij warm: 10 graden;-).
    Veel plezier.

    groetjes,
    Yolie
    PS Erg leuk om je verhalen te lezen.

  • 10 Maart 2012 - 12:21

    Cynthia :

    Nee hoor Joep, vrouwtje is je niet vergeten.....

    @Yolie: ja, het is echt genieten hier, en ook echt heeeeel warm...gelukkig knapt het bij jullie ook op!!

  • 11 Maart 2012 - 18:04

    :



    zu

    zokm




  • 27 Maart 2012 - 13:41

    Joep:

    ach was ik maar bij moeder thuis gebleven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Cynthia

Actief sinds 29 Nov. 2011
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 4452

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Phuket

01 November 2013 - 24 November 2013

Backpacken in Bali, Lombok, Gili's

01 November 2013 - 24 November 2013

Bali en Gili Trawangan

01 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Island hoppen in Thailand

Landen bezocht: