Duibrevet gehaald!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Cynthia - WaarBenJij.nu Duibrevet gehaald!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Cynthia - WaarBenJij.nu

Duibrevet gehaald!!!

Door: cynthia65

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

21 Maart 2012 | Thailand, Koh Tao

Zo hallo allemaal.

Het is alweer even geleden, maar het zijn drukke dagen geweest.

Ik heb inmiddels mijn open water brevet gehaald en al meerdere duiken gemaakt hier op koh Tao.
Ik heb fun dives gemaakt, een wrakduik en straks ga ik een nachtduik maken, spannend hoor!!!

Aanstaande zaterdag vertrek ik van hier naar Phuket, alwaar ik de laatste dagen blijf en nog een dagtochtje zal maken naar koh Phi Phi en dan zit het er al weer bijna op, wat gaat de tijd toch snel als je het leuk hebt.

Ik heb de afgelopen weken vele mensen leren kennen en allemaal leuke dingen gedaan.

Doe iedereen die ik ken de groetjes van mij. Volgende week stap ik alweer bijna op het vliegtuig dus ik ga echt nog even lekker genieten,

Liefs van mij uit een warm en zeer zonnig Koh Tao/////

  • 21 Maart 2012 - 09:15

    Padi:

    dat wordt trakteren dus!!!!

  • 21 Maart 2012 - 16:07

    Hester:

    Hoi Cynthia,
    Wat fijn weer wat van je te horen. We werden al een beetje ongerust. En gefeliciteerd met je brevet. Knap hoor!
    Hier schijnt het zonnetje. Het is eindelijk lente.
    PS: vrijdag (24-03) moeten we het formulier voor de foto's voor de jaartentoonstelling ingeleverd hebben. Kan ik nog wat voor jou doorgeven of heb je dat al gedaan?
    Groetjes en geniet nog lekker,
    Hester

  • 21 Maart 2012 - 16:08

    Yolie:

    Hoi Cynthia,
    Fijn om weer van je te horen. Knap van dat duikbrevet. Is toch ook veel theorie leren.
    Tijd vliegt inderdaad.
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Yolie

  • 21 Maart 2012 - 19:00

    Ilona Aartsen:

    Hoi Cynthia, hartstikke goed zeg dat je je duikbrevet hebt gehaald .Geniet nog lekker van je paar daagjes en ik zie of hoor je weer als je in nederland bent.

    Groetjes, Ilona

  • 22 Maart 2012 - 13:39

    Cynthia :

    @Hester: volgens mij kon ik het in mijn geval wat later doorgeven voor het geval ik hier nog een superfoto zou maken.....wat niet het geval is denk ik. doe iedereen de groetjes van me vanavond...
    @iedereen: tja volgende week ben ik alweer thuis, een hoop ervaringen rijker......

  • 27 Maart 2012 - 13:39

    Redactie:

    Het is verboden om foto's uit thailand tentoon te stellen op de club

    het bes tuur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Cynthia

Actief sinds 29 Nov. 2011
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 4436

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Phuket

01 November 2013 - 24 November 2013

Backpacken in Bali, Lombok, Gili's

01 November 2013 - 24 November 2013

Bali en Gili Trawangan

01 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Island hoppen in Thailand

Landen bezocht: