Regen........ - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Cynthia - WaarBenJij.nu Regen........ - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Cynthia - WaarBenJij.nu

Regen........

Door: cynthia65

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

04 Maart 2012 | Thailand, Patong Beach

Hallo allemaal.

Hier even een berichtje. Na een lange, lange reis, met een gemist vliegtuig, uiteindelijk goed aangekomen in Phuket. Het hotel is op zich goed, alleen heb ik een room with no view......
Maar goed, dat is maar voor een paar dagen. Gisteren eerst even naar het strand geweest, en ook al scheen de zon niet: toch verbrand......

Na een goede nachtrust ben ik vandaag wezen shoppen, want het regent en onweert en komt echt met tropische bakken naar beneden......gelukkig is het warm water haha

Morgen ga ik een eilandtour maken over Phuket, ik hoop dat het dan wel droog is. En dinsdag vertrek ik dan naar Khao Sok, het nationaal park van Thailand. Ben benieuwd, zit dan echt weer in de jungle en kan dan hopelijk weer de tokkes horen enz, want eerlijk: hier in Patong hoor je niet veel aan dieren, behalve vanmiddag, toen ik mijn papaya op het strand zat op te eten (in mijn paarse regencape), een hele lieve hond, die naast me kwam zitten en me spontaan een paar likken op mijn gezicht gaf........kusje van Joep????

Tot mails allemaal. kus van mij voor iedereen die ik ken.........

  • 04 Maart 2012 - 14:24

    Joep:

    ik was het niet, ik luierde op de bank vandaag....

  • 05 Maart 2012 - 08:10

    Hester:

    Hoi Cynthia,
    Dat is balen dat je begint met het missen van een vliegtuig. En toch verbrand terwijl de zon niet scheen, dan heb je wel mazzel gehad met een beetje bewolking. Ik hoop dat de regen gauw over is. Zo nu en dan een warme bak water uit de hemel hoort er bij, maar niet de hele dag.
    Groetjes,
    Hester

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Patong Beach

Cynthia

Actief sinds 29 Nov. 2011
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 4439

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Phuket

01 November 2013 - 24 November 2013

Backpacken in Bali, Lombok, Gili's

01 November 2013 - 24 November 2013

Bali en Gili Trawangan

01 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Island hoppen in Thailand

Landen bezocht: