Bali en gili Trwawangan 2013 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Cynthia - WaarBenJij.nu Bali en gili Trwawangan 2013 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Cynthia - WaarBenJij.nu

Bali en gili Trwawangan 2013

Door: Cynthia65

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

24 Januari 2014 | Thailand, Koh Tao

Na een jaar waarin ik 10x in het ziekenhuis heb gelegen voor achteraf gelukkig een simpel iets vertrokken we na enige voorbereiding naar Bali om daar te gaan duiken, snorkelen en een paar mooie tochten te gaan maken. De vlucht verliep voorspoedig, op het lange wachten na voor de visa op Bali op de luchthaven.
Met de taxi naar Ubud, installeren in onze kamers en daarna een hapje eten en nog een p[aar boodschappen doen. En help nee: de pech kwam om de hoek kijken, ik gleed uit op de natte gladde steentjes en ging finaal onderuit met als resultaat een verbrijzelde pols!!!
Moest met de ambulance naar het ziekenhuis in Denpasar. Ze konden de arm niet zetten (waar ik op gehoopt had) maar het moest zo snel mogelijk geopeereerd worden om schade aan de pols verder te voorkomen. Het deed verrekte zeer en de volgende dag ben ik geopereerd in het Kasihibu international hospital.
Schroeven en plaat zijn in de pols gezet, goede verzorging, maar dit betekende wel einde van al onze mooie plannen. We hebben alles moeten annuleren en een hotel in Tuban geboekt omdat ik regelmaig voor controle naar de orthopeed moest.
Tickets terug boeken kon, maar was 2500 euro p.p. dus we hebben onze reis uitgezeten en hebben een hele rustige reis gehad verder, Terug in Nederland bleek dat de pols goed geopereerd was dus daar ben ik blij om. Ik heb me daar toch wel flink zorgen over gemaakt.

Omdat deze reis zo ongelukkig verlopen is maar weer hard aan het sparen geslagen om samen in 2015 17 dagen naar Thailand te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 29 Nov. 2011
Verslag gelezen: 741
Totaal aantal bezoekers 4429

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Phuket

01 November 2013 - 24 November 2013

Backpacken in Bali, Lombok, Gili's

01 November 2013 - 24 November 2013

Bali en Gili Trawangan

01 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Island hoppen in Thailand

Landen bezocht: